lfahleson

Alla inlägg under juli 2012

Av Linnea Fahleson - 31 juli 2012 11:29

 Nu har jag bestämt mig vad jag vill, och jag vill fortsätta med bloggen men en ny blogg kommer startas upp på blogg.se! :)
Och där kommer jag lägga ner massor av tid för att bloggen ska bli spännande! :)
Bloggen kommer att släppas här inom en kort tid! ;)
Nu kör vi med allt mitt nya tänkt!
Heeere weee goooo!

Fast jag tycker ni ska kommentera vad ni tycket om denna idéen :)



   

Av Linnea Fahleson - 31 juli 2012 10:09

Idag kommer hovslagaren och skor om Gentel! :)
Sen åker vi iväg till queens i munkedal och kollar på rean dom har massor av märkesgrejer till häst och ryttare!
Har köpt både ett par whitaker och kingsland ridbyxor där! :)

Av Linnea Fahleson - 29 juli 2012 22:50

Har haft problem med internet nu nåra dagar så det har ju vart sämst update!! :/
Men nu kör jag på, för det första tänkte jag ladda upp en film med svaren sen en frågestund! :)

Av Linnea Fahleson - 29 juli 2012 06:58

Mina inlägg laggar sönder och inlägget om släktfesten publicerade jag egentligen igår runt 11 tiden?
Men aja!
Till nått helt annat nu sitter jag och min andra kusin sofie och mamma, rosi i bilen påväg till Ullared! :)

Av Linnea Fahleson - 29 juli 2012 06:56

Sitter nu här på släktfest med hela mammas släkt sida! :)
Riktigt kul för det är hur många som hellst som jag aldrig träffat också!:)
Sitter här med mina kusiner Cornelia och Melker! :)
Men vi står och tar betalt så vi hörs! ;)

Av Linnea Fahleson - 27 juli 2012 09:44

Igår kväll hade jag en riktigt chill kväll med Julia och sen kom Ellen så vi drog till Ellens båt i norra hamnen och satt där och hade fett nice!
Idag ska vi ut på sjön och sånt som vanligt, och ikväll blire fest hos Fahle! :)
Med familjerna fahleson, fahleson, Ottosson och Lindberg + 2 till
Så de kommer vara gött me folk här! ;)
Tjaaa!

Av Linnea Fahleson - 26 juli 2012 12:38

Våran utsikt från uterummet, vardagsrummet och altanen! :)
+ lite mitt rum! :)

Jag fotade med iphonen så det är inte den bästa kvalitén på bilderna! ;)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av här på bloggen? :)
 Inlägg
 bilder
 tävlingar
 frågestund
 mer info
 feelings inlägg
 veckans blogg
 träningar
 outfits
 filmer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards