lfahleson

Alla inlägg under september 2012

Av Linnea Fahleson - 30 september 2012 22:55

Dressyren gick sådär idag, bara galoppen som kändes fin!
Tävlingsutvärderingarna kom visst inte idag men dom kommer :)
Natti

Av Linnea Fahleson - 30 september 2012 00:47

Har inte hunnit då jag haft annat för mig!
Resultatet och utvärdering+bilder kommer imorn.
Btw på vägen hem stannade vi på 3 hästar och fick köpt ett gummibett och en pullarnosgrimma!
Bild nedanför
+ två smakprov på bilder

Av Linnea Fahleson - 29 september 2012 06:53

Gentel är lastad och nu är vi snart på färjan! :)
Nästa bulycke! <3

Av Linnea Fahleson - 28 september 2012 23:07

Godnatt, klockan står på 05.15, yeahmam..
Om det är tävling så är det, någon som kommer befinna sig på bulycke imorn? :)
Natti

Av Linnea Fahleson - 27 september 2012 21:08

Hovslagaren att vart och skott om Gentel, hem sen upp till stallet för att åka iväg med Gentel på hoppträning!
Vi tränade en hel del böjda vägar och sådant.
Jag flög av en gång men det var mitt fel då jag inte fick med honom i svängen och kom väldigt snett inpå hindret med hög fart så jag flög över och landade på hindret! :p
Men efter den avramlingen fick jag hoppa om banan och det gick hur bra som helst och jag kunde få verkligen få tillbaka honom och fick mycket beröm efter det och dessutom kunde han slappna av en hel del och gå hyfsat fint i formen, kändes riktigt bra inför finalen på lördag! ?
Imorn rider jag bara igenom honom så allt känns bra, love dagen innan man ska på tävling, älskar alla förberedelser! ???
Nä nu ska jag duscha, äta och plugga inför matteprovet som är imorn, hade biologi prov idag, som inte gick så bra men SO provet som var förra veckan gick så jäkla bra så jag vet inte vad! :D
Känner att detta inlägg blev rätt rörigt, men whatever.
Mina sjukt nice turkosa JIN stigbyglar kom idag också! :D

Av Linnea Fahleson - 25 september 2012 21:20

Av Linnea Fahleson - 25 september 2012 21:20

Av Linnea Fahleson - 25 september 2012 19:58

Tack mamma!
Hon var och shoppa med anneli och anta igår så det blev en hel del nytt! :D
Tack mamsi!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av här på bloggen? :)
 Inlägg
 bilder
 tävlingar
 frågestund
 mer info
 feelings inlägg
 veckans blogg
 träningar
 outfits
 filmer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards