lfahleson

Alla inlägg under november 2012

Av Linnea Fahleson - 22 november 2012 21:30

*flyttat gentel
*spricka i fingret
*hänt massor!
Jag har då alltså lyckats att skaffa mig en spricka i ena fingret så jag får inte rida på ett tag egentligen 3-4 veckor men näää, läkarens order skiter jag fullständigt i!
Men nu är det två tjejer som ska hålla igång gentel åt mig, Ida och Felicia! :)
Ida var med och red gentel idag, hon tränade mycket dressyr med bomövningar och ett litet hinder efter! Såg jättefint ut och gentel är inte den lättaste, men jag tycker faktiskt att Ida rider honom riktigt bra! :)
Imorn är det longering eller promenad för honom! Till helgen kommer antagligen Ida igen och rider! :)
Så otroligt snällt att ni ställer upp tjejer!<3
Mörka bilder men här är några på Ida och gentel iallafall!

Av Linnea Fahleson - 22 november 2012 17:53

Är tillbaka, men kommer antagligen blogga på nattstad nu istället då det var väldigt nice där! :) men såklart kommer jag informera om det först, men nu bloggar jag alltså ensam igen! :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av här på bloggen? :)
 Inlägg
 bilder
 tävlingar
 frågestund
 mer info
 feelings inlägg
 veckans blogg
 träningar
 outfits
 filmer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards